Bli elev hos oss

Ring 469 78 888, chat, eller benytt Bli elev-skjemaet nedenfor. Du vil innen kort tid bli kontaktet av en av våre erfarne kundekonsulenter. Sammen med deg lager vi en plan som passer dine behov. Du kan også bestille en av våre gunstige tilbudspakker for bil.

I need an English speaking driver

Bli elev!

Har du spørsmål, eller ønsker å starte som elev hos oss?

Ring 469 78 888, chat med oss eller benytt skjemaet under, så ringer vi deg.

10 typiske spørsmål når du skal ta lappen

Hva koster det å ta førerkort med automat- eller el-bil?

Kostnaden for et komplett førerkort med automat- eller el-bil vil variere fra person til person. Det er avhengig av alt fra hvor mye erfaring du har, til hvor gode muligheter du har for privat øvelseskjøring. Ta kontakt med oss for å estimere pris for akkurat deg og din situasjon.

Kan jeg ta lappen uten fravær fra skolen?

Ja, med god planlegging er det mulig. Positiv Trafikkskole har innført mange løsninger for å begrense eller unngå at du skal få fravær fra skole eller jobb. Kontakt oss, så legger vi en plan sammen.

Hva må jeg gjøre for å komme i gang med kjøring?

Du kan fylle ut kontaktskjema på denne siden, bestille en førerkortpakke, sende e-post, ringe oss på 469 78 888, eller komme innom vårt kontor ved bybanestoppet Wergeland og ta en prat.

Kan jeg begynne med kjøretimer selv om jeg ikke har erfaring?

Du trenger ingen erfaring før du starter hos oss. Vi legger opp opplæringen ut i fra dine forutsetninger.

Kjører dere i sommer-, vinter- og høstferier?

Ja, vi holder normalt åpent i alle ferier.

Henter og leverer dere elever hjemme og ved skolen?

Vi henter og leverer ved de fleste skoler og adresser dersom det er hensiktsmessig. Ta kontakt så finner vi en god løsning sammen.

Når bør jeg ta kontakt hvis jeg ønsker førerkortet til f.eks. 18.årsdagen?

Vi anbefaler at du tar kontakt senest 6 måneder før din 18 årsdag. Det er mulig å få førerkort på kortere tid dersom du er fleksibel.

Får jeg gratis tilgang til Teorifilm App hos dere?

Ja, alle våre elever får fri bruk av Teorifilm App så lenge de er aktive elever ved Positiv Trafikkskole. I Teorifilm App får du tilgang til nyttige opplæringsvideoer som er til god hjelp både for deg og den som skal hjelpe deg med å øvelseskjøre privat.

Får jeg rapporter etter endt kjøretime?

Ja, det får du. Rapportene gjør det mer effektivt for den som skal hjelpe deg med å øvelseskjøre privat. Dere vil begge få en tydelig forståelse av hva du trenger å øve på akkurat nå.

Tilbyr dere flere typer førerkort?

Ja, vi tilbyr også opplæring for motorsykkellappen, hengerlappen og båtførerprøven.

Artikler